Özel Duygu Hastanesi

Ziyaretçi & Refakatçı Kuralları

Hastanemize Hoşgeldiniz

Bir an önce iyileşip sağlığınıza kavuşmanız için ekip olarak elimizden geleni yapacağımıza emin olabilirsiniz. Sağlık ekibimiz takip ve tedavinizi özenle yürütecektir. Hastalığınız veya servis hizmetleriyle ilgili her türlü isteğinizi hekiminize ve hemşirenize iletebilirsiniz.

Lütfen Bize Güvenin!

Hekiminiz her gün sizi yatağınızda ziyaret ederek hastalığınıza ilişkin gerekli değerlendirmeleri yapacaktır.
Hekiminizin vereceği talimatlar doğrultusunda hemşireniz takip ve tedavinizi uygulayacaktır.
Hemşire servis bankosunda bulunan telefondan ulaşabilirsiniz.

B Blok 4.Kat Yatan Hasta Servisi: 1400
B Blok 5.Kat Yatan Hasta Servisi: 1500
B Blok 6.Kat Yatan Hasta Servisi: 1600
A1 Blok 4. Kat Yatan Hasta Servisi: 1451

  • Acil durumlarda hemşire çağrı butonuna basınız.
  • Odanızda hemşire çağrı sistemi yanı sıra TV, Klima, ve dahili telefon hizmetleri verilmektedir. Bu hizmetlerle ilgili aksaklık olduğunda lütfen hemşirenize bildiriniz.
  • Hastanemizin kafeterya hizmetlerinden faydalanmak için 103 nolu telefonu arayarak odanıza istekte bulunabilirsiniz. Hastane kafeteryası 24 saat hizmet vermektedir.
  • Hastanemizin ibadet alanı zemin kattadır.
  • Hastanede kaldığınız süre içerisinde size ve refakatçinize sabah kahvaltısı, öğle yemeği ve akşam yemeği hizmetleri sunulmaktadır.

Kahvaltı: 07:00 – 08:00
Öğle yemeği: 12:00 – 13:00
Akşam yemeği: 17:00 – 18:00 arasında olup, servis odanıza yapılacaktır.

Size daha etkin bir sağlık hizmeti sunabilmemiz için lütfen aşağıdaki hususlara özen gösteriniz;

Sağlık personeline, hastalığınızla ilgili tüm şikayetlerinizi, daha önce geçirdiğiniz hastalıkları, varsa yatarak gördüğünüz tedavileri ve kullandığınız ilaçları eksiksiz anlatarak  tedavi sürecine yardımcı olunuz.

Hastane personelinin ,diğer hasta ve yakınlarının  haklarına  saygılı olunuz .

Odanızda ziynet ve/veya diğer değerli eşyalarınızı bırakmayınız. Kaybolması durumunda kurumumuz sorumlu olmayacaktır..

Ziyaretçi Kuralları

  • Hastanemizde her gün 08:00-22:00 saatleri arasında hasta ziyareti yapılmaktadır.
  • Hastalarımızın sağlığı ve tedavilerinin aksamaması için ziyaretçilerin dışarıdan getirdiği kokulu yiyecek ve içecekler kabul edilmemektedir.
  • Hastanemizde enfeksiyon riski ve çocukların psikolojik olarak olumsuz etkilenmesi nedeniyle 12 yaşın altındaki çocukların hasta ziyaretinde bulunmamaları konusunda aileler bilgilendirilmektedir.
  • Enfeksiyon kapma riskine karşı ziyaretçilerin hastaya ait eşyaları kullanmaması, hasta yataklarına oturmaması gerekmektedir.
  • Hastanızın sağlığı için ziyaret sürelerini kısa tutmaya özen gösteriniz.
  • Hastanemizde tedavi alan diğer hastalarımızın rahatı açısından hasta odasına üçten fazla sayıda ziyaretçinin girmemesi, gürültü yapılmaması konusunda hassas davranılmalıdır.
  • Hastalarımızın tedavi ve muayene işlemleri sırasında ziyaretçilerin odadan çıkarak hasta mahremiyetine özen göstermesi beklenmektedir.
  • Ziyaret öncesi ve sonrası mutlaka ellerinizi yıkayınız.
  • Hastalarımızın ziyareti tıbbi nedenlerle hekimi tarafından yasaklandıysa ziyaret konusunda ısrar edilmemesi rica edilmektedir. Ziyaret sırasında hasta oda kapısında asılı uyarı gördüğünüzde hemşire ile görüşmeden hasta odasına girmeyiniz
  • Hastalarımızı enfeksiyondan korumak amacıyla hasta odalarına topraklı çiçek kabul edilmemektedir.
  • Ziyaretçilerimizin hastane içinde ve hastane yönetimi tarafından belirlenen alanlar dışında sigara içmesi kesinlikle yasaktır.


Yoğun Bakım Ziyaretçi Kuralları

  • Yoğun Bakım Ünitelerinde günde iki kez hastanın birinci derece yakınları tarafından ziyaret gerçekleştirilebilir. Özel durumlarda ise bölüm doktorunun izni ile kısa süreli ziyaret yapılır.
  • Ziyaretçi sayısı en fazla 2 kişi ile sınırlıdır.
  • Yoğun Bakım Ünitelerine yiyecek-içecek kabul edilmemektedir.
  • Ziyaret esnasında ziyaretçilerin Yoğun Bakım Giriş- Çıkış Kurallarına uyması gerekmektedir.
  • Yoğun Bakımda bulunan hastanız hakkında bilgi almak için lütfen hekimimize başvurunuz.


Refakatçi Kuralları

  • Refakatçiler hastane kurallarına uyacaklardır. İhlali halinde, ilgili kişinin refakat durumu kabul edilmeyecektir.
  • Refakatçiler (hekim ve hemşire direktifleri dışında) hastaya yönelik herhangi bir uygulama yapmayacaktır.
  • Hastanemizde refakatçilerin kalması için uygun koşullar sağlanmıştır.
  • Refakatçiler hastaneye ait eşya malzemeleri düzenli ve temiz kullanmalıdırlar, hastane malına zarar veren refakatçi hakkında yasal işlem uygulanacaktır.
  • Sizlere huzurlu bir ortam sağlanması için, hasta ve yakınlarının; hasta odası ve servis koridorlarında yüksek sesle konuşmaması, gürültü yapmaması gerekir. Ayrıca odalarınızda bulunan televizyonların başkalarını rahatsız etmeyecek şekilde kullanılması gerekir.
  • Refakatçiler ilgili hekim ya da hemşire istemi dışında, hastalarını hastane dışına çıkarmayacak veya yatağını değiştirmeyecektir.
  • Hekim ya da hemşireye danışmadan hastaya hiçbir yiyecek ve içecek verilmemelidir.
  • Refakatçiler hasta odaları ve koridorlarda yüksek sesle konuşmamalıdır, çalışanları ve diğer hastaları rahatsız etmemelidir.
  • Refakatçiler hastane dahilinde tütün ve alkollü madde kullanmayacaktır.
  • Refakatçi değişimlerinden servis hemşireleri haberdar edilmelidir.
  • Refakatçiler hastaları ile ilgili herhangi bir sorun olduğu zaman hemşireye haber vermelidir.
  • Yoğun Bakım Ünitemizde refakatçi uygulaması yoktur.
  • Hastanıza refakatçi gerekip gerekmediği konusunda doktorunuz sizi bilgilendirecektir.
  • Refakatçilerin hastanemizin tüm kurallarına uyması beklenmektedir.
  • Refakatçilerin hastalarının bakımına sadece doktorun ve hemşirenin izin verdiği ölçüde yardım etmesi beklenmektedir.

Yaşadığınız olumsuz deneyimleri,  dilek ve şikâyetlerinizi iletmek üzere www.duyguhastanesi.com.tr adresine veya hastanemiz katlarında bulunan hasta hakları başvuru kutularını kullanarak iletebilirsiniz.

Geçmiş olsun

Profile Picture
Özel Duygu Hastanesi Online
×
Merhaba 👋
Size nasıl yardımcı olabiliriz?