Bir an önce iyileşip sağlığınıza kavuşmanız için ekip olarak elimizden geleni yapacağımıza emin olabilirsiniz. Sağlık ekibimiz takip ve tedavinizi özenle yürütecektir. Hastalığınız veya servis hizmetleriyle ilgili her türlü isteğinizi hekiminize ve hemşirenize iletebilirsiniz.
Hekiminiz her gün sizi yatağınızda ziyaret ederek hastalığınıza ilişkin gerekli değerlendirmeleri yapacaktır.
Hekiminizin vereceği talimatlar doğrultusunda hemşireniz takip ve tedavinizi uygulayacaktır.
Hemşire servis bankosunda bulunan telefondan ulaşabilirsiniz.
B Blok 4.Kat Yatan Hasta Servisi: 1400
B Blok 5.Kat Yatan Hasta Servisi: 1500
B Blok 6.Kat Yatan Hasta Servisi: 1600
A1 Blok 4. Kat Yatan Hasta Servisi: 1451
Kahvaltı: 07:00 – 08:00
Öğle yemeği: 12:00 – 13:00
Akşam yemeği: 17:00 – 18:00 arasında olup, servis odanıza yapılacaktır.
Size daha etkin bir sağlık hizmeti sunabilmemiz için lütfen aşağıdaki hususlara özen gösteriniz;
Sağlık personeline, hastalığınızla ilgili tüm şikayetlerinizi, daha önce geçirdiğiniz hastalıkları, varsa yatarak gördüğünüz tedavileri ve kullandığınız ilaçları eksiksiz anlatarak tedavi sürecine yardımcı olunuz.
Hastane personelinin ,diğer hasta ve yakınlarının haklarına saygılı olunuz .
Odanızda ziynet ve/veya diğer değerli eşyalarınızı bırakmayınız. Kaybolması durumunda kurumumuz sorumlu olmayacaktır..
Ziyaretçi Kuralları
Yoğun Bakım Ziyaretçi Kuralları
Refakatçi Kuralları
Yaşadığınız olumsuz deneyimleri, dilek ve şikâyetlerinizi iletmek üzere www.duyguhastanesi.com.tr adresine veya hastanemiz katlarında bulunan hasta hakları başvuru kutularını kullanarak iletebilirsiniz.
Geçmiş olsun